Vanliga frågor

Här försöker vi svara på de vanligaste frågorna. Hittar du inte din fråga? - Vänligen kontakta oss.

 

1. Hur är kvaliteten på era produkter?

Vi kvalitetsbedömmer våra produkter innan vi köper in dem och lägger upp dem till försäljning. Därför kan du vara trygg med att våra produkter håller mycket hög standard. Dessutom erbjuder vi givetvis Öppetköp i 30 dagar.  

 

2. Varför erbjuder ni inte alltid fri frakt?
-Vårt mål är att vara billigast i Sverige med fraktkostnaden inräknad. Eftersom vårt koncept är att erbjuda produkter under 100 kr kan vi inte lägga på frakten i priset på produkten som andra butiker gör och på så sätt erbjuda "fri frakt". Vi erbjuder fraktfritt vid köp över 999kr. 

 

3. Jag har valt faktura som betalningsmetod, när får jag min faktura?​

- Fakturan skickas ut via mail några dagar efter att du mottagit ditt paket.

 

4. Jag har valt Swish som betalningsmetod, när skall jag betala?

-Om du valt Swish som betalningsmetod måste du betala innan ditt paket skickas iväg. Vårt Swish-nummer är: 1231375716 

 

5. Hur är era storlekar?

-Våra storlekar följer svensk-standard. Är det så att en vara är stor eller liten i storleken skriver vi ut det i produktbeskrivningen. Skulle det ändå bli fel så erbjuder vi givetvis öppetköp, läs gärna våra: VILLKOR. 

 

6. Har ni en storlekstabell?

-I dagsläget erbjuder vi en BH-guide för Dig som inte vet riktigt vilken BH-storlek Du har. Du hittar den HÄR

 

7. Jag har precis lagt en beställning, när får jag mitt paket?

-Vi fraktar våra paket via Postnord, 75% av alla våra paket når kunden redan efter 1-2 arbetsdagar, flera faktorer kan påverka när ett paket kommer fram. 

 

8. Hur kan ni vara så billiga? 

  • Vi jobbar direkt från vårt lager med all packning och administration för att slippa onödiga extra lokalkostnader.
  • Vi hyr inte in proffsfotografer och fotomodeller
  • Vi marknadsför oss via sociala medier som Facebook och Instagram
  • I dagsläget erbjuder vi inte support via telefon, alla frågor/ärenden hanterar vi direkt via mail och svarar inom 24 timmar (helgfria vardagar) normalt sett går det mycket fortare.
  • Vår styrka är att förhandla och prispressa tillverkare
  • Vi försöker alltid att köpa större mängder varor direkt utav tillverkaren (ej grossister) för att du som kund skall slippa onödiga mellanhänder.
  • Vi jobbar med låga marginaler.

 

9. Har ni en fysisk butik man kan besöka?

-Tyvärr har vi ingen fysisk butik i dagsläget. Skulle vi haft det så hade vi inte kunnat hålla så låga priser som vi gör idag. Framtidsplanen är att kunna erbjuda avhämtning av paket direkt från vårt lager samt kombinera vårt lager med en liten butiksyta.

 

 

 

 

Loading...