Vanliga frågor

Här försöker vi svara på de vanligaste frågorna. Hittar du inte din fråga? - Vänligen kontakta oss.

 

1. Hur är kvaliten på era produkter?

Vi kvalitetsbedömmer våra produkter alltid innan vi köper in dem. Vilket innebär att vi försöker alltid att hålla så hög kvalitet som möjligt. Du ska givetvis få så mycket som möjligt för dina pengar. Våra kunder är glatt överraskade över vår kvalitet. För att du ska vara trygg så erbjuder vi givetvis Öppetköp i 30 dagar se våra VILLKOR.  

 

2. Varför erbjuder ni inte alltid fri frakt?
-Vårt mål är att vara billigast i Sverige med den låga fraktkostnaden inräknad. Eftersom vårt koncept är att erbjuda produkter under hundra lappen kan vi inte lägga på frakten i priset på produkten som andra butiker gör och på så sätt erbjuda "fri frakt". Vi erbjuder fraktfritt vid köp över 799kr. 

 

3. Jag har valt faktura som betalningsmetod, när får jag min faktura?​

- Fakturan skickas ut automatiskt några dagar efter att du mottagit ditt paket.

 

4. Jag har valt Swish som betalningsmetod, när skall jag betala?

-Om du valt Swish som betalningsmetod måste du bekräfta din order och betala in totalsumman för ditt köp innan ditt paket skickas iväg. Vårt Swish-nummer är: 1231375716 

 

5. Hur är era storlekar?

-Våra storlekar följer svensk-standard, XXS, XS, S, M, L, XL, XXL osv. Är det så att en vara är stor eller liten i storleken skriver vi ut det i produktbeskrivningen. Skulle det ändå bli fel så erbjuder vi givetvis öppetköp, läs gärna våra: VILLKOR. 

 

6. Har ni en storlekstabell?

-I dagsläget erbjuder vi en BH-guide för Dig som inte vet riktigt vilken BH-storlek Du har. Du hittar den HÄR

 

7. Jag har precis lagt en beställning, när får jag mitt paket?

-Vi fraktar våra paket via Postnord, 75% av alla våra paket når kunden redan efter 1-2 arbetsdagar, flera faktorer kan påverka när ett paket kommer fram därför säger vi 1-4 arbetsdagar normalt sett för att vara säkra.

 

8. Hur kan ni vara så billiga? 

  • Vi jobbar direkt från vårt lager med all packning och administration för att slippa onödiga extra lokalkostnader.
  • Vi hyr inte in proffsfotografer och snygga fotomodeller som poserar i våra kläder i en dyr fotostudio, vi fotar själva
  • Vi marknadsför oss via sociala medier som Facebook och Instagram
  • I dagsläget erbjuder vi inte support via telefon, alla frågor/ärenden hanterar vi direkt via mail och svarar inom 24 timmar (helgfria vardagar) normalt sett går det mycket fortare!
  • Vår styrka är att förhandla och prispressa tillverkare över hela världen.
  • Vi försöker alltid att köpa större mängder varor direkt utav tillverkaren (ej grossister) för att du som kund skall slippa onödiga mellanhänder.
  • Vi jobbar med låga marginaler.
  • Vårt mål är att varje kund skall känna sig trygg och nöjd med kvalitén på våra produkter därför kvalitetsbedöms varje vara innan vi köper in den.
  • Våra leveranstider är normalt sett 1-4 arbetsdagar. 

 

9. Har ni en fysiskbutik man kan besöka?

-Tyvärr har vi ingen fysiskbutik i dagsläget. Skulle vi haft det så hade vi inte kunnat hålla så låga priser som vi gör idag. Framtidsplanen är att kunna erbjuda avhämtning av paket direkt från vårt lager samt kombinera vårt lager med en liten butiksyta.

 

10. Varför kostar större BH-kupor mer, köper man en tröja så kostar inte XL mer än M?

Anledningen till att större kupor kostar lite mer är bland annat följande: Tillverkare vill satsa på det som säljer mest, alltså standardstorlekar. Stora kupor är därför mycket svårare att få tag på. De tillverkas i mindre mängder och på så sätt så ökar tillverkningskostnaderna. Trots omständigheterna så har vi lyckats prispressa så att det skiljer endast 0-30kr mellan kuporna. 

 

 

Loading...